keskiviikko 6. elokuuta 2014

Myday with Roosa

~Ainakun sut nään meen wowwowwow~
-Kasmir - Wowwowwow-

Hello
Pari päivää sitten, joku tuli pyytämään multa Ask.fm:ssä, että tekisin mydayn jonkun mun kaverin kanssa. No hei arvatkaa kuka toimii tässä postauksessa mulla kaverina? 
No jaa ei täs jaksa pitempää jaaritella joten täs mun päivä...

Heräsin 9 aikoihin herätyskellooni!

#OOTD
Paita: H&M,  Hame: H&M, koru: Saatu lahjaks

Perus meikkaaminen, heh!


Lähin sit 12.35 kävelee dösärille, kosk olin menos Stadii.

Kattokaa kenet mä nappasin seuraani? ;)

Pyörittiin Stadis noin 3h ja kattokaa mun uutta tulevaa takkia <3

Mukaan tarttu vaa pari juttuu, joka o aik ihme, koska yleensä ku mä oon shoppailemas niin tulee ostettuu paljon enemmän!
Valkoiset Dr. Denim farkut (Plenty-White): Carlings 49.90€ 
College paita: Mango 19.95€ 
Stabilot: Suomalainen kirjakauppa 15.95€

 Ku oltii tultu meille, päätettii heti lähtee kuvailee ja kruisailee. Oli muute ihan sairaan kuuma!


Ps. kattokaa tol yhel o niinku tollanen tiukka hame, heh!

 Näit yhteiskuvii oli tosi hauska ottaa, koska ihmisii käveli koko ajan ohi ja kameran itselaukasijan takia jouduttiin juosta kameran ja lautojen väliä nopeasti edestakaisin, heh!




Sit yritettiin ottaa myös iha järkevänki näkösii kuvii...


Huom! Yritettiin... 

Jatkettiin sit kuvailun jälkee kruisailuu ja lopputulos oli tää...

Mä kaaduin nii päätettiin tulla takas sisälle. Ei onneks käyny pahemmin, mä luulin jo et mul halkes pää ja että mu kännykkä olis menny rikki, mut ei onneks, heh! 


Meillä vaa juotii kokist ja oltiin kännyköil, kunnes mul tuli joku ihme pakkomielle kokeilla miten saisin kuvat näkyy tv:s. Joten kateltiin sit kuvii tv:st ku sain ensiks ite säädettyy johdot oikein.

Taas sitten kuumuuden takii lähettiin ulos, parempaakaan tekemist ei ollut joten päätettiin taas kuvailla.
 Mu asuki vaihtu välis, tai no paita...
Paita: Only, Hame: H&M, Kengät: Vans

 Roosan ootd:
Toppi: Vero Moda, Hame: Only, Kengät: Converse


 Brune & Blondi

 Meijän hieno tiilitaso, heh!

 #Soart


 Kunnon voittajafiilis, hahhaa!

Täs oli meijän kahen "järkevä" päivä! Toivottavasti tykkäsitte :)

Moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti