lauantai 15. marraskuuta 2014

Miten meistä tuli "me"

~Eilen lakkasin vasta siitä murehtimasta,
kun nojasin sun kanssa sillan kaiteeseen.
Päivä silmänsä sulki,
autot ohitse kulki,
kai ne vielä etsii omaa onneaan~
-Haloo Helsinki - Maailma On Tehty Meitä Varten-

Hello!
Moni on varmaan bongannut ainakin suht monesta postauksesta yhen henkilön niminen, jota en oo silleensä ehk esitellyt täällä blogissa kauhean selkeästi ainakaan. Kaverit kyllä tietää kenestä on kyse, mutta kumminkin. Nimittäin tän viikon keskiviikkona tuli mul ja täl henkilöl puol vuotta täyteen. Elikkäs oon seurustellut yhen mulle tärkeimmän ihmisen kans jo puol vuotta! Ja se on ainakin tälläsen normaalin 15 vuotiaan tytön elämäs aikast pitkä aika! 
Ettei tää menis tylsäks nii ehk mä paljastan tän henkilön nimen, heh! Elikkäs Aapo. Must tuntuu ihan,  ku olisin tuntenut Aapon niinku iät ja ajat. Vaikka oon tuntenut sen vast vuoden ja noin 4kk ja siitäkin ajasta ollaan seurustelu jo puol vuotta ;O
Joten omistan tän postauksen sille, että miten musta ja Aaposta tuli "me"!

Mä siis tiesin Aapost aik paljon enne,n kun ees olin nähnyt koko ihmist ja Aapo ei tienny must mitää ;) (Aapo miettikää luuli mua -98! Olin ihan otettu, ku se kerto, heh) Mutta sinä kauniina kesäpäivänä 11.7.2013 näin Aapon ekaa kertaa livenä Sannan mökillä. Mä muistan vieläkin sen, ku olin just tullu sinne mökil Sannan kyydil juna-asemalt ja oltiin menos moikkaa Sannan pikkuveljee niin juuri sillon Aapo pelas sen kans sulkkist Aapon mökin puolel. No mehä mentii moikkaa oikee kiusallamme, ku haluttii häirii niitten hienoo pelii. Niin Aapon katse muhun oli sellanen: "Kukas helvetti sä oot?" oikeest, se o jäänyt oikee ainutlaatuisesti mieleen, hah!
No me sit tutustuttii siel mökil iha sillee perus, mut mä niinku tavallaan "huomasin" Aapon vast sillon, ku oltii veneilemäs, Sanna, minä, Aapo, Sannan isä ja Sannan pikkuveli. Ja sit siin yhes vaihees mä istuin Aapon ja Sannan pikkuveljen edes, nii se tyhmyliini siin mu takan (eli Aapo) alko heittää vettä mun päälle! Mä oon katkera täst edelleen, heh! (Aapo mä viel kostan joku päivä) Ja sit se viel kehtas syytää Sannan pikkuveljee siit, hahha! 

No mä lähin saman päivän pois sielt mökilt, ku Aapokin. Chattasin koko juna matkan sille ja koko loppu päivän xD No sit se kai jääty se chattaaminen? Tai mä luulin niin, paitsi kunnes yks päivä, ku olin Roosan kans. No mul oli jääny Fb auki, ku olin mennyt Roosaaa vastaan dösärille, sillä välin Aapo oli tullu laittaa mul chatis "Moi", Mä muistan vielki sen, ku aloin riehuu ihan huolel, ku luulin et e saanukkaan Aapost minkäälaist kaverii. Roosa varmaa piti mua iha pähkähullun, ku mä varmaa oikeest mietin, jonku puol tuntii mitä vastata, ku toinen laittaa "Moi" (Facepalm!). Eihän mul siis mitenkää tullu mieleen vastaa, vaikka "Moi" takas vaa sitäki piti miettii ja kumminki laitoin sen ihan perus "Moi" xD 
No me sit juteltiin ja juteltiin salee joka päivä, Kunnes se taas jääty. Mut se johtu sillon varmaa, et oli aik paljon kokeit. Aapohan sit ite tuli mul chattaa (kui epäsosiaalinen mä oon ollu, ku Aapoki o aina joutunu alottaa meijän keskustelut ja kavereisiinkaa koulus en olis varmaa ikin tutustunu, jos ne ei olis tullu puhuu mul...)päivää ennen, ku meitsi lähti Thaimaahan, joten se sit taas jääty kaheks viikoks. Eikä sit juteltu ollenkaa, ku tulin takas tai mitään, kunnes...

...ystävänpäivänä! Jolloin Aapo tuli kommaa mun, johonki iki vanhaan ig kuvaan jotaa: "Kaunis <3" No mähän olin iha paniikis, mitä se tol sydämel tarkotti, ei se kyl tarkottanut sil mitää, et turhaan panikoin siin vaihees, heh! Siit lähtien mä aloin pitää Aapo mun yhten läheisimmist kavereist, vaik se ei varmaa silt vaikuttanukkaa(?) Kunnes Aapo mokas ja sillon todella pahasti. Mulle siihen aikaan koulu oli tosi tärkeet ja mul ei ollu mitää ongelmaa olla, vaikka 8.30-16.00 koulus (nykyään ei kyl oo ihan noin!) No Aapo kai kysy mult, jotaa et monelt mu koulu loppuu sinä päivänä (oli perjantai), mä sit vastasin, et mul loppuu 14.55. No Aapo sitten päätti alkaa haukkuu mu kouluu, et "Minkälainen koulu pitää oppilaita perjantaina kolmeen asti koulus, huomaa et se Viheri o iha huono koulu." tai jotain ton suuntasta. Minähän otin sen niin henkilökohtasesti, ku pysty vaa ottamaan... Ei, ei näin Milla... Mutta kumminkin, lopetin siis Aapolle siitä hetkestä eteenpäin puhumisen, koska mä suutuin siit niin pahasti! Aapo ei varmaa ees ite tienny mist suutuin, haha!
Sit tulikin jo huhtikuu jolloin meil oli 8lk:l tet-jakso ja olin siel päiväkodis. Se oli varmaa yks mu elämäni tuskallisimmista viikoista, hyi... No Aapo tuli mul puhuu sen viikon perjantaina ja kyseli just mitä kuuluu jne. Sit jossaa vaihees Aapo kysy et" miks ihmees ei olla puhuttu pitkää aikaa". No mä tiesin kyl syyn miks, koska olin ollu sil siis vihanen, heh! Mut taisin vaa vastaa "Emmä tiiä" ja ns kuittaa koko asian sil. Tost päiväst eteenpäin ei oo mun ja Aapon keskustelu jäätyny ja toivottavast ei tuu jäätymäänkään tollee niinku ennen, heh.

1.5. Juteltiin Aapon kans ihan perus niinku siihen mennes joka päivä. No oli jo ilta ja sit jotaa biisei kummatki kyseli toisiltaa. Oltii jo parisen tuntii salee niit biisei vaiheltu siin, kunnes ihan tyhjäst Aapo repäs, et se tykkää must. No mä olin, ku joku olis lyöny mua halolla päähän. Mä olin iha sillee "What? Onks tää vitsi? Ootko tosissas?" ja mä olin muutenki iha pois tolaltani, kosk mä olin aatellu, et Aapo ei olis must yhtää kiinnostunu tai mitää! No Aapo sit lähti johonki hetkeks Wapist ja mä sillä välin pommitin Heinin Wapin, tekstarit ja varmaan salee soitinki sille vaan sen takii, et olin iha sillee: "Oonks unes?!" No eihän Heini sit vastannut, ku vast jonkun vuoden sen pommituksen jälkeen, ku tilanne oli jo ohi... Mä myös Heinin lisäks pommitin Roosan Fb:n kuoliaaks, mut se oli just menny sillon suihkuun -.- Täst huomaa, et kukaa ei vastaa sillon, ku o jotaa tärkeetä xD No mä sitten rauhotin itte itteni ja olin oikeest tosi happy! Ja Aapo sit taas tuli Wappii ja kysy, et oonks jo niinku pahimmast shokist toipunu. Kerroin sit Aapol, et mäki tykkäsin siit jne. Siit se sitten lähti!

Nähtii sit ekan kerran 9kk jälkee mu nimipäivän, heh! Oli kyl yks akwardeimmist tilanteist mis oon itse ikin ollu... Ollaa Aapon kans mont kertaa naurettu sille, et minkälaisii oltii sillon, ku nähtii ekan kerran kahestaa. Me istuttii, jossaa Sellon penkil iha hiljaa, mä e saanu mitää oikee sanottuu ja koko ajan olin sillee: Aapo pliis keksi jotaa puhuttavaa, haha! Kyl me sit jotaa siin puhuttii, mut verrattun nykysee, nii oltii tosi hiljasii tollon.
Toisen kerran sit nähtii noin viikkoo myöhemmin olevan keskiviikkon ja istuttiin taas vaihteen Sellos, mut vaa siel leffateatterin puolel. Se oli ehk mu elämän yks onnellisimmist päivist. Nimittäin se oli se päivä milloin alettiin Aapon kans seurustelee ja se fiilis, ku Aapo kysy et "haluisiks olla mun tyttöystävä" nii mä punastuin ja menin iha sanattomaks ja vaa sönkkäsin "j-joo!" Mut se o ollu kyl mu elämän parhain päätös!

Sit ton toukokuun jälkeen ei nähty, ku seuraavan kerran kesäkuun lopus. Ei ollu mitää ihanaa aikaa, ku ei nähny toist kuukauteen, mut mul oli ripari ja konffis ja Aapol omat menonsa nii ei oikee kerenny nähä... Onneks sit nähtii kesäkuun lopus sentää! Ja siit eteenpäin kesälomal nähtii suht paljon, joko porukas tai sit kahestaa. Mut joka kerta, ku ollaan Aapon kans nähnyt nii o ollu ihan sika kivaa, sekä pystyy olee oma ittensä, eikä tarvii esittää mitään! Nykyään nähäänki kerran tai kaks viikos, mut mielummin ees vähän ku ei ollenkaan! (Siis jos ei oo tullu jollekki selkeeks, nii ei olla Aapon kans samas koulus, mut se ei oo onneks osottautunut mitenkään ongelmaks)

Tää puol vuot minkä mä oon Aapon kans saanu viettää o ollu mu elämän varmaa parast aikaa! En olis kyl ikin uskonu, et tää mun ja Aapon juttu kestäis, mut Aapol o pitkä pinna näköjään mu suhteen, heh! Kosk mä e oo ain iha maailman yksinkertasin ihminen, vaa suht tyhmä (niinku blondeist sanotaa, nii mä oon blondin tyhmä,heh!) Mut onneks on kestänyt ja tulee toivottavast kestää viel pitkään! En ees vois kuvitella mu elämää enään ilman Aapoo <3  Niin rakas ja tärkee se mulle on ja tulee olemaan!
 Nyt ja Aina 

Tällee meistä tuli "me", toivottavast tykkäsitte täst ja toivon, et joku ees jakso lukee loppuun, heh!

Ens postaukseen ja moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti